Thursday, February 26, 2009

Aku masih teguh berdiri...

Salam...
Dah bape ari aku x update blog, nk update tp ari malas sedunia tu lebih kuat menghantui hahaha...klah aku citer apa yg patut je ler yer..2 ari lpas(rabu) aku rasa boring sgt, aku asyik layan FB, YM dan yg lain2 jer...tp sambil2 tu sentuh gak ler my 'final year project' mmm apa aku nk wat nk ilangkan booooring ni, hmm im a bit luckily bila ada org yg ajak dn sudi temankan aku g tengok wayang kt PAVILION, aku bergegas ke sana..luckily jln x jem...citer apa? hmm da lama nk tgk since d 1st day ditayangkan.
Akhirnya dpt gak aku tgk...aku memang kna tgk citer ni coz minggu dpan ada lawatan ke LES COPAQUE (company UPIN & IPIN) utk salah satu aktiviti subject multimedia ...so 4 my opinion ini adalah satu perkembangan yg baik bg dunia animasi di Malaysia khususnya...kenapa? Animasi yg baik, jln citer yg baik n humor yg x kurang hebatnya klu compare ngan animasi2 dr Malaysia yg lain sblm nie...(hmmm dr segi grafik tu jgnler compare ngan filem2 animasi oversea- they much better rite!!). Tapi kesimpulannya x rugi ler klu nk g tgk citer ni...4 sure ada kesinambungan jln citer UPIN & IPIN ni.. So u olss pd yg masih blum brkesempatan menonton, ideal cadangkan g lah tgk...rasanya x rugi support filem animasi Malaysia!! Pergi jgn x pergi....WAJIB TONTON!!! Thanks ae temankn g sana yer...

Semalam lak, adalah ari yg aku tunggu2 dn akhirnya inilah impian aku wlupun hanya sekali sepanjang pembelajaran aku di UiTM. X paham yer...hehehe tgk jer ler gambo kt bwh tue..

Berkumpul di dlm dewan INTEC UiTM, Shah Slam

Pas turun dr pentas

Inilah 3 org dr CS220 part 5 yg bernasib baik semester lepas...Alhamdulillah!!!Sempat lagi pos kt luar dewan..hahaha!!

Actually, semalam adalah hari penganugerahan dekan bg FAKULTI SAINS KOMPUTER dan MATEMATIK (previous name was FTMSK- Fakulti Teknologi Maklumat dan Sains Kuantitatif) dan bagi course 220 seramai 7 org jer dpt tapi cuma 3 org dr semester 5, huhuhu...klu korang nk tahu, mengikut statistik course ni merupakan course yg susah tul nk score, klu compare ngan course2 yg lain..klu amik course lain every semester 4 sure akn ada name tersenarai dlm dekan, banyak lak tue...mmm sabar je ler, lagipun da nk abis..x sampai 2 bulan je lagi.

Klu korang tgk gambar kt atas, sure korang x perasan yg sebenarnya sijil tu bukan aku yg punya!!! huhuhu...tu my classmate pompuan tu yg punya. Nak dijadikan citer..sijil aku MIA(missing in action) aku rasa sure ada silap kt admin, coz dlm list ada, tp sijil diaorg x print kot..huhuhu...so diaorg suh amik sijil tue minggu depan kt pejabat akademik jer.

Aku syukur atas segala pemberiannya padaku. Wlupun byk kenangan pahit manis yg aku tempuh sepanjang semester lepas sehingga 'effect'nya br aku rasa skrg ni, AKU MASIH TEGUH BERDIRI. Akan ku buktikan bhw apa yg aku buat selama ni demi utk kebaikan 'bersama'. Tp apa kan daya, ku sangkakan panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengahari. Sifat kesabaran dan kepercayaan hilang begitu saja...aku percaya semua yg berlaku ini menambahkan kekuatan, keyakinan dan semangat aku dlm mencari cinta sejati. Tiada siapa pernah cuba utk mengerti hati dan perasaanku ini walaupun dia.

No comments:

Post a Comment