Thursday, February 19, 2009

Hari Ini dan Semalam

Sepatutnya semalam da update blog ni, tp tgh sedap menaip, something wrong w my Lappy, DAMN!!! ilang semua apa yg da ditulis... penat jer jari2 ayuku ini mengarang.. huhuhu...

Yesterday is d bziest n boooring day of the week..coz why? dari pagi 8.30-10.30 da msk class, then 10.30-12.30..then break, dah la mood still x menentu so ni jer ler lunch ideal.. mmm rasa2nya kenyang tak...
break smpai kul 4 then class sampai kul 6, tp lect masuk jap jer...kul 5 da abis. Tp bkn setakat tu jer, mlm lak ada discussion w my supervisor for my 'Final Year Project' kat umah dier tp kul 8..huhuhu...bayangkan nk menunggu lagi...so kul 8 kami bertiga da ada umah lect(sorang lagi x dpt dtg, kaki 'injured'). 9.30 mlm aku terpaksa minta diri awal coz nk g ambik rul kt Pandan Jaya, bawa blk umah klang lama coz dier xde transport nk blk...rasa2nya aku bwa 120-130km/j (mmm malam leh ler speed). Tu semua citer smlm.. arini aku rasa semangat sket nk g class...ntahler nape, mungkin kerana terubat sket kerinduan pada dia kot. Tp dia da ada org lain, aku bukannyer sorang yg menagih dn ingin memaksa tp aku harap kasih sayang yg wujud selama ini xkan padam wlupun dia da semakin bahagia bersama yg tersayang. Biarlah aku pendamkan apa yg terbuku dihati ini, tuhan saja yg tahu.

Arini cuma 1 clas jer..member2 join g mkn kt Hakim kt Seksyen 7, so apa lagi... inilah masanya utk aku nk ilangkn segala kesunyian dn kesedihan diriku ini...semua order mkn, sama gak ngan aku... "Mamak, teh tarik 1, tosei 1..owhh telur 2 biji separuh masak". Over ker ni?? hahaha..tp makan x abis pun..

Sempat lagi nk pose tue...


Then kami ramai2 g main boling...kt Plaza Alam Central Shah Alam

"Cap kaki tiga"


Gaya yang mantap...

Kul 2 ptg game pun abis (3 game semuanya)...semua da penat, so apa lagas..balik ler...mmm that's all 4 2day.

No comments:

Post a Comment