Sunday, February 22, 2009

One in a million @ KTV

Hai u ollss..
2 hari kebelakangan ni memang bz sket, mmm biasalah aku cuba tuk bz-bz kan diri aku ini coz aku xnk lagi ingat lg kesah2 lama yg buatkn aku sakit ati dan tertekan. Last Jumaat aku xde plan nk g mana2 ingat nk wat my 'Final Year Project' (byk lagi yg x siap lagi-i hv another average 10 weeks to go b4 my final, mmm risaunyer)
tup-tup rul ajak hangout n dinner but at last cancel coz kwn nie mls nk kuar, kwn ni pun mls gak coz semua nk tgk One in a million mlm ni live, then suddenly ter'pk' nk g sumbangkan suara kt KTV Ampang Park..so aku setuju jer, ajak Ayu sekali...
Ayu da booking, senang booking coz x ramai yg g KTV time tu, semua sibuk nk tgk OIAM...hahaha, sampai je ayu da ada dlm bilik tgh panaskan tekak!! Mmm leh tahan gak suara ayu ni, leh wat partner duet (sorry ler frenzz xde gambar nk ditayangkan, byk kt ayu). Kmi masing2 berganti2 pegang mic (mic pun ada dua jer). Dlm kul 11.30pm dpt 'call'...(alamak sape le plak cal aku, x kenal pun no nie) Aku kuar le jap, layan....owwhh kwn dr aswara call, actually dlu ada no die, tp my lovely phone ilang last week msa g lepak kt Nasi Kandar Pelita kt jln Ampang. Aku tertinggal hp dlm keter....(i know that's my mistake). Naik je keter nk blk, tup2 rupanya br sedar yg cermin sebelah pemandu bhgian depan da pecah....huhuhu apalah malang tul nasibku aritu. Aku bergegas esoknya amik blk no kt Maxis Center @ Sungai Wang n beli hp baru (Sony Erricsson-G705, its a new model from Sony). Kwn td yg call send message.."Eh, dtglah show dkt aswara esok"...
Itu citer ari jumaat...pagi Sabtu aku cepat2 update status kt FB to invite sape2 nk g tgk kt ASWARA. Dlm kul 5 aku chat ngan NorT...But suddenly kul 5.15 aku dpt call dr E-J nk ajak wat show podium. (hehehe aku x minatler nk wat podium2 nie). Owhh rupa2nya dia nk ajak g B'day party dia kt KTV Ampang Park. "Ampang Park??" Hahaha ini da masuk kli ke-2 nie... Aku pakat ngan NorT g skali, 9.00 aku jemput dier, ktorg bli air n sedikit mknan ringan kt SHELL n trus g KTV. X ramai yg dtg lg.. E-J ada brsama her hubby n her lovely daughter, so kitaorg nk minyak trus cri lagu sblm yg lain sampai hahahaha.
So yg join mlm td slain aku n NorT, Epol, Zie n his partner, E-Joy, n family E-Jay..mmm x sangka lak adik2 E-jay semuanya ceria n cute2...enjoy tgk family dier. Anyway thanks 2 E-J for inviting us to yr b'day party k n to Fai..sorry yer next time kta g tgk show yer.

Aku a bit excited to go 2 final LG mlm ni tp da call faris x dpt lagi pas, mm ntahler ada rezeki g ler, klu xde mungkin tgk kt TV je ler kot. Memang leh dtg jer PWTC amik pas percuma, tp xnak ahhh nk rebut2 amik pas tue...aku lebih rela duk umah drp nk beratur panjang semata2 pas percuma tu. Apa2 pun tgkler camner. Setakat ni jer ler, nk sambung wat "project"..hehehehe..

No comments:

Post a Comment