Friday, February 20, 2009

Movie Outing Session @ Mid Valley

Selepas pulang dr nonton movie kt Mid Valley mlm tadi, sblm tido ingat nk sambung tulih blog ni, tapi kepenatan dan ke'mengantuk' kan yg amt sgt (hahaha klu cri kt dewan bahasa sure x jumpa nyer..) so aku pun msk beradu... pagi ni segar sket, clas pn xde setiap jumaat. So cepat2 curi masa update blog ni.

Azrul blk dlm kul 6, then kmi bersiap terus g Mid Valley yg x berapa jauh dr umah. Azrul inform yg kwn dia join skali, x kesah pun..lg ramai lg best, leh kumpul kenalan byk2 (betul,betul,betul)



"The Curious Case of Benjamin Button" tuler tema wayang kami mlm tdi setelah berbincang..nak tgk citer lain, semua diaorg da tgk, xper trpaksaler cr alternatif brsama yg lain g nonton citer yg aku teringin nk tgk.
Sementara nk menunggu 8.45 mlm, ayu pun da sampai..so ktorg lepak kt Carls Jr. nearby d cinema..masing2 pesan set yg sama

azrul dlm 10 min da selesai mengadap mknannya...alaa ciannya, lapar btul dia, dr pagi x selera nk mkn..dn aku thu nape sebabnya. Wlupun kekadang terdetik kt hati ni, tp aku cuba sembunyikan perasaan ni, aku nk org tgk aku hepi, kawan gembira memang senang cari, tp nk cari kwn @ teman duka senangker? ahhh dah dah dah, tutup soal ni...jln da makin luas dihadapan aku, pandai2 ler aku pilih jln mana..nk pakai tol ker atau nk pakai jln lama...hehehe!!
Jln citer "Benjamin Button" ni memang bagus, mengisahkan perjalanan idup..ada gak diselikkan unsur2 humor ddlmnya. Permulaan citer agak menarik, tp dipertengahan aku da rasa semacam..badan da makin kebwh, mata da mula berat ngan sejuk yg teramat lagi..tp aku cuba gak nonton sampai abis takut karang x paham lak citer, aku sekali-sekala tgk azrul... mmm da agak, citer camni memang wat dier ngantuk (lain kali ada rezeki dn klu ada peluang cmni kita tgk citer yg x boring k).
Akhirnya dpt gak aku selesaikan mata ni tgk smp abis, HA!! da kul 11.30...x sedar pun, lama gak citer dia. Azrul pun sok ada keje nk kna bgn pagi..so ktorg trus blk ikut haluan masing, tp sblm berpecah ini lah hasilnya, ngan ayu byk lgi gambar menarik...


Thanks Ayu, u r such a wonderful n sporting woman in dis world and thanks again that u r willing to b together w us to the movie outing session. As i mention yesterday "Tak kenal maka x cinta" hahaha.... Insyaalah! ada rezeki kta leh kuar outing lagi...keep in touch w me k.

No comments:

Post a Comment