Sunday, March 1, 2009

Kelawar Malam Kembali...

27th Feb 09
Seram ker title tue...hehehe...saje je nk wat suspen, last friday nite, kengkawans dtg dr penang dan lepak 3 hari 2 mlm kt sini, nilah kemunculan "kak nita" kita stlah lama tak jejakkan kaki kt ibukota yg penuh ngan pancaroba ni. WELCOME TO KL!!! Luckily aku x brapa bz sgt, so after aku pickup ae kt umah die then trus bw g umah joe n brsiap kt sana...aku pn blk umah jap brsiap. Kul 11 lebih ktorg kuar rmai2 1 keter.. Aku,ae,joe,zam,ann n roslie. So da sampai sna dlm kul 11.45 ktorg masuk awal, hahaha stage masih selesa di monopoli...d stage is ours....dlm kul 12.30 stage makin penuh, penuh dan padat...arrrhhh mulalah bergasak2...but ENJOY tul mlm tu...tp show hampeh!!!
Abis je dansa, pk nye pk at last ktorg decide g lepak kt McD (nearby puduraya).


Pose....1,2,3

28th Feb 09
Mmm nampak gaya x tido ler aku coz kul 6 pg da kn bersiap tuk ke fac, ada bengkel IT bersma bdk2 form 4 dan 5 SMK Dato Harun Kuala Selangor dimana aku brsama rakan2 klas yg lain ada tugasan masing2 kt sana. Aku dipertanggungjawapkan menjadi penceramah bgi modul 2 bertajuk "Isu Sosial dan Etika Penggunaan Komputer". Berdebar2 gak ler jantung ni, tp oleh kerana lecturer dah memberi kepercayaan padaku, nak x nak "Hantam sajalah labuuuu..".



Inilah adik2 ku kt SMK Dato Harun Kuala Selangor



Comel tak??

Adik2 kt sana semuanya sporting..Love u ollsss...ada yg minta no phone, email, bergambo..huh!! macam artis 'fofular' lak..hehehe...Pas selesai acara fotografi dlm kul 3 semuanya da selesai...semua naik bas dn bertolak blik ke fac, penat giler..Kul 5.30 sampai umah, aku da x tahan..badan da layu dr semalam x tido...pas mandi trus rebah kt katil. Mak aku kejut "Bangun, kata nk makan mee td, mak da masak"...Hmm laaa...da kul 10 mlm rupanya, azrul call kul bape pun aku jawap dlm angan2 jer, hehehe...patutnya aku kna attend b'day party min kt The Zone, sorry yer bday boy, x dpt nk muncul kt sana...sempat nnt kanda bli bday present k. Bdn da segar, mlm tu sekali lagi buka sayap n kitaorg plan g .... coz tonite ada BlackOut Party, x pernah aku g pun BlackOut party sblm ni..BEST ker?? excited gak...

Ktorg g dua keter coz syuk join skali mlm tu...Kul 12.50 ktorg sampai, mmm gelap ler gak, tp still nampak wlupun dlm samar2..hehehe. After that, kg baru jd sasaran...da lma x rasa "Nasi Lemak Antarabangsa". Dlu da pernah rasa, x sedap...tp arini rasa not bad ler plak...

1st Mac 09
Kul 10 bgn, segarnya...arini ktorg g lunch kt Pantai Dalam. Pas antar ae kt stesyen monorel trus ktorg g CM..hmm lama giler aku x g sana, makin interesting tempat tu cuma aku x bli apa2 coz mostly price die sesuai tuk pelancong. 3.30 ptg btlak g stesyen keretapi coz nk antar kengkawan pulang ke pangkal jalan...hahaha...bas ke penang kul 4. So u olls...thanx 4 a wonderful weekend, n jgn serik2 dtg kl tau, tahu korang sure enjoy kan..hahaha!!

No comments:

Post a Comment